Ryggskott

Säger bara.....AJ! igår och idag har jag så sjukt ont i ryggen. Har vad vi tror är ryggskott och har så ont. Jag lovar, det gör fan ondare än förlossningssmärtorna.. jag hade lättare att resa mig upp efter akutsnittet med Theo än vad jag har idag... o jag hade sjukt svårt att resa mig upp efter snittet... det var ingenting om man jämför med nu. Väckte Theo tre gånger inatt när jag rörde mig och vrålade till av smärta så högt så han vaknade. Inte mitt livs bästa natt precis. Men efter en hemsk morgon och när värktabletterna hade börjat verka så kände jag att jag inte bara kunde sitta inne i lägenheten hela dagen med ungarna. Så jag trotsade smärtan och klädde på barnen och tog dom och hunden och gick ner till mormor och morfar. 
Vi är fortfarande där. Ryggen känns lite bättre nu, men det gör fortfarandeont, men blev bättre av att gå en promenad hit ner. Ungarna har varit ute och plockat grenar med mormor medans jag har varit inne och fixat deras telefoner och försökte fixa morfars surfplatta, men den får jag ta med hem och försöka fixa hemma. Det krävs uppdateringar på den som jag inte kan fixa då själva plattan utgått i alla sortiment och då även uppdateringarna. Men ska försöka, Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Dom apparna som morfar vill ha på plattan kräver ju nyare uppdateringar än vad den här har. Så jag vet inte, men ska göra mitt bästa. Han använder den aldrig och har nog aldrig använt den men nu strular hans tv så då vill han kunna titta på plattan. Jag fixade i alla fall så han kunde titta på sina appar på hans telefon. Så ska han få ett par ordenliga hörlurar av mig då han hör så dåligt och behöver det för att stackars mormor inte ska bli döv... haha. Nä skämt o sido, jag har ett par bra som jag aldrig använder. Så jag ska ge dom till morfar. 
 
Nä nu kommer mamma snart och ska hämta oss. För gå upp till oss gör jag inte. Det klarar inte min rygg. Kommer skriva ett till inlägg senare som fortsättning på gårdagens inlägg...
 
puss hej

Kommentera inlägget här :