Tankar..

Hej..
Vet att det är några dagar sedan jag skrev sist. 
Har varit några jobbiga dagar och framför allt nätter. Majken har sovit uselt senaste veckan. Theo har mått dåligt och jag är mitt uppe i ett skov vilket gör att jag knappt sover heller. Hatar dessa jävla sjukdomar. 
Vet inte ens vart jag var sist jag skrev. 
Men nu har det i alla fall börjat hända saker på skolan. Rektorn ringde mig häromdagen för att berätta att dom ska ha möte med hela elevhälsan och att jag sen ska få komma på möte så vi tillsammans kan komma på en plan för att göra det så bra som möjligt för barnen i skolan. 
Apropå det, ni vet att jag skrev om att föräldrarna till en av tjejerna som är elaka mot Majken slutat hälsa på mig. Ja idag gick dom steget längre när Majken försökte prata med dom och dom total ignorerade henne. Jag ville bara skrika på dom, men eftersom barnen var där och detta var inne på skolgården så gjorde jag inte det. 
Men hur fan är man funtad som människa när man ignorerar ett barn som bara ville hjälpa till. Jag kan köpa att dom är irriterade på mig (knappt det), men att man tar ut det på ett barn. Dessutom ett barn som deras barn mobbar. Hur är man funtad då? Ja det kan man fråga sig.M frågade mig sen varför denne förälde bara vände ryggen till och inte svarade henne så sa jag bara att han kanske inte hörde. 
O jag skrev ju också sist att jag ville ha mer snö. Det har jag ju fått också. Herregud va snö det kommit. Hunden är lycklig i alla fall. Ja och barnen också såklart. Jag, nja det räcker nu tycker jag. 
Blir nog bara ett kort inlägg idag. Känner inte att jag orkar skriva så mycket ikväll. Utan ska kolla på min terapi serie och sen försöka sova lite. Och hoppas på att Majken faktiskt sover inatt. 

Beroende på hur mycket jag får sova inatt så ska jag i allafall försöka skriva ett längre inlägg imorgon. Har egentligen mycket mer att skriva om. 

Så jag hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. 

Puss hej 

Kommentera inlägget här :