Lugn dag...skit vårdcentral

Hej. 
Ja, jag som ringde vårdcentralen direkt klockan 8 imorse. Då skulle dom ringa upp mig. Tror ni dom ringt. Svar nej. Blir så trött. Ringer jag dom nu så kommer man inte fram. Så får försöka imorgon igen. Får se om jag kommer komma iväg på mötet jag har imorgon eller inte. Vet ärligt inte om jag klarar det med min kropp just nu, Dels är det jobbigt fysiskt att komma upp och iväg och sen kommer det vara sjukt jobbigt psykiskt och när något är jobbigt psykiskt så slår det tillbaks på min kropp. 
 
Jag har varit iväg till handen med mamma idag en stund. Hon skulle till optikern och jag hade lite grejer att fixa. Sen kom vi hem och hunden hade skitit i halva vardagsrummet. Är lite orolig att det är något större fel på henne. För hon bajsar inne relativt ofta. Det är jobbigt då det dels förstör golvet och det är jobbigt för oss att hela tiden behöva städa efter henne. Sen är det säkert jobbig för henne också. Vi vet inte vad vi ska göra. Att åka till vetrinären och göra en grundlig undersökning av hela henne finns inte på världskartan. Finns inga pengar till det. Men hon äter och dricker och verkar må bra utöver det här. Så vi får se hur det går med vår lilla pälsboll. 
 
Nu ska jag snart plocka undan här och gå och hämta mina monster. Ska bli intressant och se hur det  har gått med Theo idag. Skolan/fritids har inte ringt idag så förhoppningsvis har dagen gått förbi utan större konflikter. Men jag måste kontakta rektorn och få till ett möte, för det har varit så mycket konflikter och Theo verkar inte trivas alls i skolan. Inte enligt honom i alla fall. Det har varit flera stora och svåra konflikter. Dock kan jag inte påstå att alla har varit Theos fel. Men det får bli ett annat inlägg. Nu står hunden och piper vid mina ben så nu måste jag ta ut henne innan jag ska gå och hämta barnen. 
 
Skriver ett längre inlägg sen. 
Puss hej

Kommentera inlägget här :