Borde sova..

Ja, som titeln avslöjar. Jag borde sova nu då klockan är 22.05, men jag kan inte. Känner i hela kroppen att jag inte kommer kunna somna om jag så försöker. Så försöker göra så mycket jag kan nu så jag blir trött och åtminstånde kan få några timmars sömn innan vardagen drar igång imorgon igen. Åh, jag hoppas verkligen vårdcentralen har en tid för mig imorogn. Har ställt ett alarm så jag inte glömmer att ringa dom direkt klockan 8. Får lämna barnen direkt efter jag har ringt. Brukar annars lämna barnen prick 8, men nu måste ag ringa vc direkt kl 08 så får lämna barnen lite senare än vanligt. 
Just nu håller jag på att lägga in alla bilder och sånt från mobilen på min dator som jag blåst och fixat idag. Tar evigheter att lägga över allt, men det var nog dags för det då jag bara i ena mappen på telefonen har över 2500 bilder. Känner att det var dags för att lägga in en backup ifall något skulle hända med min mobil. 
Dessutom blir det lättare att blogga från datorn när jag kan lägga in bilderna direkt från datorn till bloggen. 
Men bara för att det står att det ska ta en halvtimme minst till för att föra över alla bilder så kände jag hur trött jag blev. Men får hålla mig vaken ett tag till. 
 
Nu är frågan vad jag ska skriva medans jag håller på. måste nästan skriva blogg nu då jag måste hålla mig sysselsatt med något så jag håller mig vaken tills det här är klart. 
 
Jo jag kan visa er denna lilla sak som jag hittade precis bredvid min säng för ett tag sen.. Eller alltså nu ikväll. Ja men visst är han söt. Jag kallar honom Per-Arne och tyvärr så vilar han nu i avloppet tillsammans med typ en rulle papper. Ja det tog mig en rulle att våga få bort honom... så jävla äckligt... Men måste säga att kameran på min mobil är sjukt bra.. Man ser till och med håren på benen på äcket... 
 
 
Och så här ser jag ut just nu. Inte det vackraste jag vet, men klockan råkar vara 22.20 och jag har varit igång hela dagen. Oj tänker säkert fler av er, men för mig är det stort att vara igång en hel dag. Det tär på min kropp mer än vad ni anar. Jag kommer få betala priset för det imorgon men nu är i alla fall garderoben klar och jag kommer kanske inte sova gott inatt, men jag kommer sova bättre än vad jag hade gjort om jag inte fixat garderoben. Hatar att ha väldigt stökigt omkring mig, framför allt i mitt rum.
 
Yey, nu står det att det bara är 8 minuter kvar tills det är klart. Sen får det räcka för idag. Trots att detta bara var en mapp av många. Men får ta resten imorgon eller när jag har ett tag över och inte mår skit. Förhoppningsvis så får jag ju en läkartid imorgon, om jag har tur så då kanske jag inte hinner.. Men men ingen katastrof om jag inte skulle hinna imorgon heller. 
Så nu säger jag godnatt och ska gå och göra mig klar för sängen och natten. 
Hoppas ni får sova gott när ni väl går och lägger er.. kolla gärna in min instagram:swedishmomof2 heter jag där och där delar jag med mig av mitt liv i bilder och här i text. 
 
God natt och sov gott

Kommentera inlägget här :